Wirtualne media podaję, że IBM wstrzymał wyświetlanie reklam w X (dawny Twitter) po tym, jak z raportu wynika, że reklamy tej firmy technologicznej były umieszczane obok treści antysemickich. Swoje reklamy wycofał już Disney, Apple, NBCUniversal, Warner Bros. Discovery, Paramount Global.
Organizacja non-profit Media Matters for America opublikowała wyniki śledztwa w sprawie sytuacji w X. Wynika z niego, że serwis nie blokuje postów, które np. wypowiadają się pozytywnie o Adolfie Hitlerze, a jego cytaty są sformułowane jako inspirujące wypowiedzi. Sieć społecznościowa publikuje także pozytywne memy na temat narodowego socjalizmu, zaprzecza Holokaustowi itp.
Rzecznik X przekazał CNBC, że na kontach, które według Media Matters publikują treści szerzące nienawiść, nie będzie już można zarabiać. Treść towarzysząca byłaby również oznaczona jako niebezpieczna w pracy, co ograniczałoby jej zasięg.