Prawie 400 prac wpłynęło w konkursie na logotyp z okazji setnych urodzin Gdyni. To liczba, która zaskoczyła urzędników oraz ich serwery na tyle, że wydłużono termin wyboru trzech finałowych propozycji. Ostateczne logo mieszkańcy wybiorą w głosowaniu, jednak nastąpi to najszybciej w kwietniu. Wcześniej kapituła wybierze trzy prace "finałowe".
Polecany artykuł:

Prawie 400 prac spowodowało blokadę w skrzynce. dlatego postanowiliśmy wydłużyć: po pierwsze, by każda osoba sprawdziła, czy jej praca dotarła, czas do końca tygodnia
- mówi wiceprezydentka Gdyni, Oktawia Gorzeńska, podkreślając jednocześnie, że wybór trzech finałowych prac będzie bardzo trudny.
Są prace na bardzo wysokim poziomie, logotyp powinien nawiązywać do stulecia, do kreatywności do przedsiębiorczości, do związków Polski z morzem. Ale powiem tak: ma naprawdę będziemy długo radzić, co wybrać
- dodała.
Pojawiły się propozycje wygenerowane przez sztuczną inteligencję, ale nie jest to duży trend zdaniem wiceprezydent. Zwycięskie logo będzie wykorzystywane przy wszystkich gdyńskich imprezach i inicjatywach związanych z setnym jubileuszem Gdyni. Twórca wybranego logotypu zgarnie natomiast 25 tysięcy złotych nagrody.
Szczegółowe zapisy dotyczące konkursu wraz z regulaminem można znaleźć na stronie Razem na 100-lecie Gdyni.
GALERIA: To jedno z najstarszych miasta na Pomorzu. Zabytki, które musisz zobaczyć w Tczewie