- Jest to możliwe dzięki specjalnemu klimatyzatorowi, który działa w oparciu o inteligentne technologie filtrowania z dodatkiem soli morskiej, która jest naturalnego pochodzenia. Dzięki temu odtwarzamy dobroczynne i bardzo unikalne powietrze, jeżeli chodzi o centrum i serce Krakowa - mówi Magdalena Oczachowska z referatu promocji gdyńskiego magistratu.
Do kampanii włączyło się też 13 gdyńskich hoteli, które przygotowały dla turystów specjalną ofertę.
- Będziemy zachęcali poprzez pracę promocyjną naszych recepcjonistów do skorzystania z pakietów. To będą pakiety sportowe, spacery z trenerami, morsowanie z trenerami, pakiet kulturalny zwiedzania muzeów. Mamy nadzieję, że też uda się namówić naszych gości na to, aby skorzystali ze znakomitej oferty gastronomicznej w Gdyni - dodaje Anna Stępkowska, dyrektor jednego z gdyńskich hoteli.
Urzędnicy planują już podobne akcje między innymi we Wrocławiu, Katowicach czy Łodzi.