- Szacunek ten z kolei został podzielony na podstawie wartości z aktualnych umów oraz z planowanych do odbioru i transportu ilości odpadów. W szacunkach zostały uwzględnione również planowane koszty dotyczące dodatkowych wymagań takich jak kamery czy protokoły wymiany danych. W nowych umowach nie przewidujemy gruntownych zmian, a jedynie zmiany, które pozwolą na udoskonalenie naszej współpracy i jakości wykonywanych przez spółki zadań - wyjaśnia wicedyrektorka Wydziału Gospodarki Komunalnej gdańskiego magistratu, Olga Goitowska.
Zamówienie nie dotyczy tylko odbioru śmieci i wywozu ich na wysypisko. - W cenie odbioru uwzględniona będzie również między innymi dostawa pojemników dla nieruchomości zamieszkanych, ich wymiana oraz mycie, oklejenie pojemników i samochodów, ustalanie harmonogramów, raportowanie, wykonywanie zdjęć, nagrań, weryfikacja i zgłaszanie braku lub nienależytej segregacji i tym podobne - dodaje Goitowska.
Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na trzeci kwartał bieżącego roku. Nowe umowy zostaną podpisana na 4 lata.