Kinga Strogoff, Donald Trump i graffiti z logo Lechii Gdańsk

i

Autor: Kinga Strogoff/IG, Wikimedia

sport

Influencerka z USA chce kupić Lechię Gdańsk

2025-02-26 12:55

Kinga Strogoff, amerykańska influencerka o polskich korzeniach, reprezentuje projekt zainteresowany przejęciem gdańskiego klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk.

Lechia Gdańska ma problemy. Influencerka znająca Trumpa może je rozwiązać?

Od zmiany trenera piłkarze Lechii całkiem dobrze radzą sobie na boisku, o czym pisaliśmy:

Dużo gorzej Lwom Północy idzie na polu finansowym. Gdański klub ma zakaz transferowy, miał problemy z uzyskaniem licencji, a obecny włodarz Paolo Urfer ponoć rozważa sprzedaż Lechii.

Czytając komentarze na forach, można dojść do wniosku, że akurat ta ostatnia informacja mogłaby ucieszyć kibiców bało-zielonych.

Co ciekawe, zainteresowany kupnem Lechii ma być Second Street Iron & Metal Co., którego dyrektorem generalnym jest Kinga Strogoff, influencerka z USA z polskimi korzeniami.

Prywatnie celebrytka jest znajomą Donalda Trumpa, o czym chętnie informuje w swoich mediach społecznościowych.

Strogoff: Lechia ma potencjał aby być trzecią co do wielkości drużyną w Polsce

Influencerka udzieliła wywiadu Piotrowi Potępie z portalu iGol.pl. Internetowa celebrytka przedstawiła swoją historię.

Urodziłam się w pierwszej stolicy Polski, Gnieźnie. Mieszkałam w małym miasteczku, żywiąc ambitne cele i aspiracje. Marzyłam o amerykańskim śnie. Zaraz po szkole średniej postanowiłam wziąć odpowiedzialność za swój los. Spakowałam walizkę i poleciałam do USA spełniać swoje marzenia. Miałam nadzieję na lepsze życie i byłam zdeterminowana aby zrealizować swoje ambicje (...) W tym czasie moje drogi skrzyżowały się ze Stevenem Strogoff, który został moim mężem. Oboje ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć świetlaną przyszłość dla naszego syna Kaia. Niestety, nie wszystkie historie miłosne mają szczęśliwe zakończenie. Steve zmarł tragicznie na zawał serca, pozostawiając mnie zdruzgotaną i samotną z przytłaczającą odpowiedzialnością za wychowanie naszego małego syna

- powiedziała w wywiadzie. "Pomimo ogromnej straty postanowiłam zamienić ból w siłę i zostać orędowniczką zdrowia i sprawności fizycznej. Ćwiczenia stały się moim sanktuarium i pomogły mi odzyskać moją fizyczną i psychiczną siłę w obliczu przytłaczającego żalu. To wszystko zainspirowało mnie do stworzenia marki, która odzwierciedla moje wartości i która zachęca innych do realizacji celów związanych z dobrym samopoczuciem i prowadzeniem zdrowego trybu życia" - mówiła dalej.

Influencerka święcie wierzy w to, że zakup Lechii Gdańsk może być dobrym pomysłem. Jej zdaniem klub ma potencjał.

Lechia ma potencjał aby być trzecią co do wielkości drużyną w Polsce pod względem przychodów i bazy kibiców

- twierdzi.

14 tys. artefaktów wykopano na terenie Westerplatte. Blisko płowa jest dużej wartości [GALERIA]

Trójmiasto Radio ESKA Google News
Autor:
Atmosfera na meczu Śląsk-Lechia