Daniel Nawrocki miał zastąpić Schreiber. Czy jego program przyciąga więcej widzów?

2025-08-27 9:13

Od sierpnia na antenie wPolsce24 gości program "Nawrocki w Polsce", prowadzony przez Daniela Nawrockiego. Show, w którym młody prezenter rozmawia ze znanymi osobami, od samego początku budziło spore zainteresowanie. Po pierwszych tygodniach emisji, na jaw wychodzą zaskakujące dane dotyczące oglądalności. Czy program syna Marty i Karola Nawrockich przyciąga przed ekrany tłumy widzów?

Daniel Nawrocki

i

Autor: AKPA
  • Program "Nawrocki w Polsce", prowadzony przez Daniela Nawrockiego, od sierpnia budzi zainteresowanie, a jego oglądalność ujawnia zaskakujące dane.
  • 22-letni Daniel Nawrocki rozmawia ze znanymi osobami, takimi jak Filip Chajzer czy Dariusz Michalczewski.
  • Program "Nawrocki w Polsce" ogląda średnio 137 tysięcy widzów, jednak w porównaniu do poprzedniego show w tym paśmie, notuje niższe udziały w rynku.
Trójmiasto Radio ESKA Google News

Daniel Nawrocki i jego telewizyjny debiut. O czym jest "Nawrocki w Polsce"?

Daniel Nawrocki, 22-letni syn Marty i Karola Nawrockich, otrzymał szansę prowadzenia własnego programu w stacji wPolsce24. "Nawrocki w Polsce" to cykl wywiadów, w którym prezenter rozmawia ze znanymi osobami znanymi. Wśród gości, którzy pojawili się w programie, znaleźli się m.in. Filip Chajzer, Dariusz Michalczewski oraz Kacper Meyna. Program zyskał rozgłos jeszcze przed premierą, głównie za sprawą znanego nazwiska prowadzącego i medialnych doniesień o zmianach w ramówce stacji – program Nawrockiego został przeniesiony w miejsce show Marianny Schreiber.

Oglądalność "Nawrockiego w Polsce". Czy program spełnił oczekiwania?

Według danych opublikowanych przez magazyn Press, program "Nawrocki w Polsce" ogląda średnio 137 tysięcy widzów, co daje stacji średnio 1,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,61 proc. w komercyjnej 16-59. Największą popularnością cieszyło się trzecie wydanie show, które zgromadziło przed telewizorami 157 tysięcy osób.

Choć liczby te mogą wydawać się imponujące, warto je zestawić z wynikami oglądalności stacji w tym samym paśmie czasowym w lipcu, kiedy to emitowano program Marianny Schreiber. Wówczas wPolsce24 notowała wyższe udziały w rynku - średnio 1,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,82 proc. w komercyjnej 16-59. Czy to oznacza, że Daniel Nawrocki musi jeszcze popracować nad swoją formułą, by dorównać popularności poprzedniczki? A może to tylko kwestia czasu?

GALERIA: Prezydent RP w "młynie" Lechii Gdańsk! Karol Nawrocki zaskoczył kibiców

Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na Facebooku lub na skrzynkę: [email protected].

Kibice dopingowali prezydenta Karola Nawrockiego. Jego reakcja mówi wszystko