Julita Musiał jedną z najlepszych recepcjonistów na świecie!
To była długa ale świetna droga - mówi w rozmowie z nasza dziennikarką Julita, która zajęła trzecie miejsce w konkursie na najlepszego recepcjonistę świata.
Trzeba myśleć o gościach jak o członkach rodziny, kiedy myślimy, że to ktoś z naszej rodziny mamy od razu większą empatie a ona jest bardzo ważna w hotelarstwie
- mówi laureatka. W konkursie Julita musiała skonfrontować się z bardzo wymagającym gościem. Były też zadania pisemne, czyli tworzenie spersonalizowanych ofert pobytu i odpowiedź na skargi czy opinie.
Polecany artykuł:
Jeżeli chodzi o scenki mieli my dwie. Pierwsza z nich dotyczyła niedziałającego sprzętu w pokoju a druga czegoś w rodzaju check-in. Mężczyzna chciał się zameldować, ale okazało się, że nie miał rezerwacji. Tylko dwie osoby to wyłpały, w tym ja
Sopot po raz kolejny udowadnia, że jest miejscem, gdzie hotelarska gościnność osiąga najwyższy poziom. W poprzednich latach, w tym konkursie stawali na podium także pracownicy innego sopockiego hotelu.
Konkurs na najlepszego recepcjonistę świata. Polka na podium
Konkurs odbył się w Atenach podczas kongresu Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – AICR International. Najlepszym Recepcjonistą Roku 2025 został Joël Darfeuille z Fairmont Monte Carlo.To już trzeci rok z rzędu, gdy przedstawiciel polskiego hotelarstwa zajmuje miejsce na podium konkursu. W ubiegłym roku zwyciężył Jędrzej Król (wówczas Sofitel Grand Sopot, od początku tego roku guest experience manager w Mercure Old Town Kraków), a dwa lata temu Krzysztof Studziński zdobył 3. miejsce (wówczas Sofitel Grand Sopot, od początku tego roku zastępca kierownika recepcji w Sopot Marriott) - podaje portal e-hotelarz
