Texo Invest Biuro Rachunkowe to firma zatrudniająca wykwalifikowanych, solidnych pracowników, którzy posiadają duże doświadczenie zawodowe. Biuro posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczno-finansowe dla prowadzonych firm. Jeśli szukasz pracy stałej i stabilnej, która zapewni ci możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego i wsparcie w pogłębianiu wiedzy i doświadczenia, to ta oferta jest dla Ciebie! Texo Invest Biuro Rachunkowe to miejsce, które prócz tego wszystkiego zapewnia przyjazną i wesołą atmosferę w pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów spółki
- sporządzanie sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości oraz sprawozdań statystycznych
- prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych: PIT1 CIT1 VAT, ZUS
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
Oczekiwania:
- Preferowane wyższe wykształcenie kierunkowe
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa rachunkowego i podatkowego oraz innych zagadnień związanych z księgowością
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczne doświadczenie w firmie o profilu usługowym
- Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel oraz systemu księgowego Symfonia oraz Płatnik
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność1 kreatywność i chęć dalszego rozwoju
Jak się zgłosić?
Zgłoszenia przesyłać można tylko drogą mailową na adres j.darznik@texoinvest.com