Call center z pomorskiego szpitala jednym najlepszych w kraju!

i

Autor: pomorskie.eu

wiadomości

Call center z pomorskiego szpitala jednym najlepszych w kraju!

2025-02-07 11:33

Telefoniczna rejestracja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku stale się rozwija. Chodzi m.in. o krótszy czas oczekiwania na połączenie i szybszą obsługę pacjentów.

Według raportu przygotowanego przez firmę udostępniającą system rejestracji telefonicznej call center w słupskim szpitalu w 2023 r. obsłużyło 121 974, zaś w 2024 r. już 122 818 pacjentów. Oznacza to wzrost o 0,7 proc. W 2023 r. odebrano 93 proc. połączeń, a w 2024 r. już 95 proc. Średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w 2023 r. wynosił 59 sekund, a rok później tylko 42 sekundy, czyli o aż 17 sekund mniej. W ciągu minionego roku 76 proc. wszystkich połączeń zostało odebranych w czasie krótszym niż 30 sekund.Warto dodać, że z roku na rok sprawy pacjentów załatwiane są coraz sprawniej. Chodzi o to, że w 2023 r. średni czas trwania rozmowy wynosił 2 minuty 24 sekundy, a w 2024 r. 2 minuty 18 sekund. Świadczy to o wysokim poziomie doświadczenia oraz wiedzy pracowników zespołu call center, które pozwalają na efektywniejsze udzielenie niezbędnej pomocy oraz informacji potrzebującym pacjentom.

Co ciekawe, z danych statystycznych wynika, że najwięcej pacjentów korzystało w ubiegłym roku z rejestracji telefonicznej w styczniu (11 464 osoby) i w kwietniu (11 223 osoby). Najmniejsze zainteresowanie rejestracją do szpitala było w grudniu (7 683 osoby) i w listopadzie (9 554 osoby).

Jedne z najlepszych w Polsce 

Wśród 31 placówek medycznych w 2024 r. call center słupskiego szpitala zajęło 13. miejsce pod względem liczby połączeń, szóstą lokatę jeśli chodzi o procent odebranych połączeń, czwartą pozycję w czasie oczekiwania na odebranie połączenia i 16. – w zestawieniu średniego czasu trwania rozmowy.Z działalności rejestracji telefonicznej zadowolony jest Zarząd słupskiego szpitala.

Call center stworzyliśmy nieco ponad pięć lat temu i była to dobra decyzja, która pomaga pacjentom we sprawniejszym kontakcie ze szpitalem

– mówi prezes placówki Andrzej Sapiński. – Cieszy nas, że zakres rejestracji w call center stale się rozwija, a personel podnosi swoje kompetencje i pracuje coraz sprawniej dla dobra pacjentów – dodaje wiceprezes Anetta Barna-Feszak.

Trójmiasto Radio ESKA Google News
Autor:
G.SCHETYNA: TO NIE ZAMACH STANU TYLKO PRZYWRACANIE PRAWORZĄDNOŚCI