Teledysk, który powstał przy udziale trójmiejskich artystów i którym inauguruje nową kampanię promocyjną Trójmiasta.
Na potrzeby kampanii potrzeby powstała między innymi ta specjalna piosenka w wykonaniu Lady Killer i Piotra Spychały oraz mural namalowany przez Tuse.
W filmie przedstawiono mix trójmiejskich wydarzeń z zakresu sportu, kultury i rozrywki. Pojawia się też między innymi gdański mural, stworzony przez Tuse, przedstawiający charakterystyczne elementy dla wszystkich trzech miast – fontannę Neptuna, stoczniowe dźwigi, klif w Orłowie, Dar Pomorza, sopockie molo, czy kolej SKM i PKM. Do tego na potrzeby kampanii powstała strona internetowa trojmiasto.pomorskie.travel.pl
Teledysk jest pierwszym materiałem z całej serii, która powstała dla trzech samorządów. Przy okazji mieszkańcy i turyści mogą opisać swoje ulubione miejsce w Trójmieście.
„Wybierz miejsce, które nie pojawiło się w filmie ale w Twojej opinii to Trój-miejski punkt obowiązkowy i koniecznie napisz z jakiego powodu!”
- zachęcają organizatorzy.
Najciekawsze odpowiedzi będą nagradzane m.in. voucherami do hoteli.