Do problemów z zakupem biletów SKM doszło we wtorek, 8 listopada z samego rana. Jak poinformowała Szybka Kolej Miejska na Facebooku – problemy dotyczyły najpierw automatów biletowych. Nie można było też kupić biletów w aplikacji SKyCash.
Jeszcze przed godz. 10.00 SKM zaznaczyła, że sprawą zajmują się już serwisanci i informatycy. Powodem miała być awaria łącza PKP Telekom. Sytuacja zmieniła się pół godziny później, o czym SKM znów poinformowała w social mediach.
- Z powodu awarii zewnętrznego serwisu: automaty biletowe już działają, w kasach nie można zapłacić kartą, bilety można kupić w aplikacjach SkyCash, JakDojade, Koleo – czytamy we wpisie. - Jeżeli macie problem z zakupem biletu, do odwołania możecie kupić go u kierownika pociągu bez opłaty dodatkowej (cena taka jak w kasie).
Jak zaznaczyła jedna z internautek:
- Na szczęście system sprzedaży polregio działa w aplikacji skycasch – czytamy.- Wystarczy zjechać na dół i zmienić na stałe przewoźnika. Są dostępne bilety z taryfy pomorskiej czyli ważne u skmy.