poci,ąg

i

Autor: pixabay Zdjęcie poglądowe

Trójmiasto. Od rana nie działały biletomaty. Awaria dotknęła też aplikacje telefoniczne. SKM wyjaśnia

2022-11-08 11:56

Doszło do awarii systemu zakupu biletów kolejowych – poinformowała Szybka Kolej Miejska w Trójmieście. Problemy dotyczą poprawnego działania biletomatów. W kasach nie można również zapłacić kartą. Aktualizacja: awaria zewnętrznego serwisu informatycznego została usunięta.

Do problemów z zakupem biletów SKM doszło we wtorek, 8 listopada z samego rana. Jak poinformowała Szybka Kolej Miejska na Facebooku – problemy dotyczyły najpierw automatów biletowych. Nie można było też kupić biletów w aplikacji SKyCash.

Jeszcze przed godz. 10.00 SKM zaznaczyła, że sprawą zajmują się już serwisanci i informatycy. Powodem miała być awaria łącza PKP Telekom. Sytuacja zmieniła się pół godziny później, o czym SKM znów poinformowała w social mediach.

Gen. Leon Komornicki: "Ważne jest, by Ukraina była nie na stole negocjacyjnym, a przy stole" [Express Biedrzyckiej]

- Z powodu awarii zewnętrznego serwisu: automaty biletowe już działają, w kasach nie można zapłacić kartą, bilety można kupić w aplikacjach SkyCash, JakDojade, Koleo – czytamy we wpisie. - Jeżeli macie problem z zakupem biletu, do odwołania możecie kupić go u kierownika pociągu bez opłaty dodatkowej (cena taka jak w kasie).

Jak zaznaczyła jedna z internautek:

- Na szczęście system sprzedaży polregio działa w aplikacji skycasch – czytamy.- Wystarczy zjechać na dół i zmienić na stałe przewoźnika. Są dostępne bilety z taryfy pomorskiej czyli ważne u skmy.