"Dzisiejszy Viking, co myślicie co to może być to niebieskie?"
Pod takim opisem pojawiły się zdjęcia na jednej z grum na Facebooku, przedstawiające catering od firmy Kuchnia Vikinga. Na zdjęciu widać kawałek niebieskiego materiału, ciężko jednak ocenić, czym jest dokładnie. Kobieta wstawiła zdjęcia zamkniętego opakowania do sieci i w komentarzach zawrzało! Post zyskał setki polubień i blisko pół tysiąca komentarzy.
"Coś co nie powinno trafić. Reklamacja"
"Wygląda jak żel do chłodzenia. Tylko dlaczego jest w posiłku"

i
Nietypowy "dodatek" do diety pudełkowej. Firma wyjaśnia "wdrożyliśmy natychmiastowe działania naprawcze"
Odezwaliśmy się do formy cateringowej i zapytaliśmy, jak taki element znalazł sie w ich diecie i przede wszystkim - co to takiego. Jak poinformował nas dział jakości Kuchni Vikinga, widoczny na zdjęciu fragment pochodził z rękawa foliowego będącego częścią środków ochronnych stosowanych przez pracowników w określonych etapach procesu przygotowywania posiłków.
Incydent ten został dokładnie przeanalizowany. Zgodnie z wynikami naszej wewnętrznej kontroli, widoczny na zdjęciu fragment pochodził z rękawa foliowego będącego częścią środków ochronnych stosowanych przez naszych pracowników w określonych etapach procesu przygotowywania posiłków. Mimo rygorystycznych procedur kontrolnych w tym przypadku doszło do incydentalnego niedopatrzenia, za które niezwłocznie podjęliśmy pełną odpowiedzialność.
- podano w oficjalnym komunikacie przesłanym do naszej redakcji.
Jak dodają w cateringu Kuchnia Vikinga, tego rodzaju sytuacje należą do absolutnych wyjątków. "Od początku naszej działalności przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa procesów produkcyjnych, co potwierdzają wewnętrzne audyty oraz pozytywne opinie naszych klientów".
Niemniej jednak, każde zgłoszenie jest dla nas impulsem do dalszego doskonalenia. W tym celu wdrożyliśmy natychmiastowe działania naprawcze m.in.:
• Zwiększenie kontroli jakości – wprowadziliśmy dodatkowe procedury weryfikacji posiłków.
• Audyt wewnętrzny w zakresie stosowania środków ochronnych – dokonaliśmy przeglądu zasad użytkowania odzieży ochronnej i jej wpływu na proces produkcji.
• Szkolenia personelu – przeprowadziliśmy dodatkowe instruktaże dla zespołu, podkreślając konieczność jeszcze większej dbałości o detale w procesie produkcji i pakowania.
• Monitorowanie zgłoszeń – wdrożyliśmy system wzmożonej kontroli zgłoszeń reklamacyjnych, aby z wyprzedzeniem identyfikować potencjalne obszary do poprawy.
Chcemy również zaznaczyć, że sprawa ta jest jednostkowa, a nasze wewnętrzne statystyki dotyczące zgodności z normami jakościowymi pozostają na wysokim poziomie. Wciąż dokładamy wszelkich starań, aby każdy posiłek dostarczany do naszych klientów spełniał najwyższe standardy bezpieczeństwa i smaku. Naszym priorytetem jest pełna transparentność, zaufanie oraz dalsze doskonalenie jakości naszych usług, dlatego dziękujemy za każdą opinię i konstruktywne uwagi