Autor: AK PG Kwadratowa

Za nami kolejna ESKOWA impreza, tym razem w kultowym klubie w Gdańsku

2022-08-22 22:00

Niestety jesteśmy coraz bliżej końca wakacji. Mimo wszystko trójmiejska ekipa ESKA Summer City każdego dnia staje na głowie, aby lato trwało jak najdłużej! Sprawdźcie jak spędziliśmy przedostatni weekend sierpnia oraz co czeka nas w kolejnych dniach. A przypomnijmy - warto nas spotkać, bo nikt nie odchodzi później z pustymi rękami!

W sobotę cały dzień trwały przygotowania do kolejnej ESKOWEJ imprezy. Dwie poprzednie odbyły się w te wakacje poza granicami Trójmiasta - w Jastarni (klub Wejście 49) oraz Władysławowie (klub Solar). Tym razem zabawę zorganizowaliśmy w jednym z bardziej kultowych gdańskich klubów - AK PG Kwadratowa.

Zanim jednak trafiliśmy na imprezę, pojawiliśmy się na Podwórku.art w Gdyni, gdzie trwało wydarzenie o nazwie Retro Gaming. Mali i duzi mogli obejrzeć wiekowe, pierwsze konsole do gier. Chętni mogli również pograć na retro sprzętach. Nie zabrakło również konkursów i turniejów w różne kultowe gry, w tym np. Guitar Hero!

Retro Gaming

Autor: Paweł Lemke

Impreza w Kwadratowej rozpoczęła się o godzinie 22:00. Warto podkreślić, że do tego roku klub ten był zawsze zamykany na okres wakacji. W tym sezonie otwarty jest po raz pierwszy. Pomimo, że latem nie ma tam aż tak wielkich kolejek do wejścia, jak zdarza się to w ciągu roku akademickiego, tym razem ludzi było naprawdę sporo. Parkiet wypełnił się bardzo szybko, a to za sprawą DJ'a Długiego oraz naszego kolegi - DJ'a Pablo Lemke. Na imprezie nie zabrakło upominków od radia ESKA. W tłum rzucane były worki... to znaczy koszulki, frisbee, piłki i inne wakacyjne gadżety.

Autor: Julia Pajkert

Dzień w niedzielę rozpoczął się stosunkowo późno dla naszej ekipy. Kończąc imprezę o 4:30, trzeba było nieco odespać. Tego dnia na spokojnie udaliśmy się w porze obiadowej do restauracji Barracuda przy Bulwarze Nadmorskim w Gdyni. Rozmawialiśmy z kelnerami i szefem kuchni na temat dań, które możemy tam zjeść, a także z turystami, którzy będąc nad morzem zawsze idą na rybę.

Autor: Barracuda

W poniedziałek obawiając się deszczu postawiliśmy znaleźć atrakcje pod dachem. Nasza ekipa udała się na stadion w Gdańsku, gdzie zlokalizowany jest lokal ESCAPEROOMS.pl. Do wyboru mieliśmy aż 6 pokoi. Nasze hostessy postawiły na pokój o nazwie "Mistress", o tematyce... dla starszych słuchaczy i czytelników :). Tak czy inaczej udało nam się wyjść po zaledwie 28 minutach i to tylko z jedną, drobną podpowiedzią. Oczywiście każdy kto nas tego dnia spotkał w escape roomach, również zgarnął pakiet upominków.

Autor: Weronika Marunowska

Gdzie szukać nas w kolejnych dniach? Jutro szukajcie nas w Amber Axe, gdzie można porzucać siekierami do celu. W środę pogramy w tenisa stołowego z grupą Pozytywni Trójmiasto. W czwartek czeka nas odlot na gdańskim lotnisku. Weekend zaczniemy na grubo, a to za sprawą piątkowego koncertu na Wyspie Drogowiec w Gdańsku, gdzie zagrają przede wszystkim Mr. Polska i Qbik. Bilety są jeszcze dostępne, także... z kim widzimy się na miejscu?